Mert élni is kellene, nem csak lenni.

erdo_viz.jpg

Szerző: kisa  2017.11.12. 19:58 1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://zsakfalu.blog.hu/api/trackback/id/tr4213250987

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Violet Taylor 2020.01.05. 10:32:42

Szia, Ibolya vagyok. Veletlenul akadtam ra a " Zsakfalu" blogodra, es el is olvastam egy ulto helyemben. Melysegesen megertem, es atereztem a fajdalmadat, mert bar en boldog parkapcsolatban elek, tortent valami az eletemben, ami valamikeppen rezonal azzal, ami veled es a paroddal tortent. Nagyon nagyon sajnalom, es aterzem a veszteseg okozta fajdalmat, mert valami hasonlo tortent velem is, amit meg soha, senkivel nem tudtam megosztani. Nem gondolom, hogy Te kivancsi leszel a tortenetemre, amit meg is ertek. Nem ismersz, nem tudod, mi kozod van hozzam, nem tudod, mi okozza nalam ezt a rezonanciat, miert is erdekelne a tortenetem? Ha igy gondolod, az teljesen rendben van. De ha megis erdekelne, csak irj egy emailt a szvivi@freemail.hu-ra, es szivesen leirom a tortenetet, amit annyira meg szeretnek osztani valakivel, de tudom, hogy senki sem ertene meg, miert olyan fontos nekem. Udv: Ibolya
süti beállítások módosítása